۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
کد خبر: ۵۵۴۷۸۵
آیت الله فاضل لنکرانی در گفت وگو با رسا:

راهپیمایی امروز در تاریخ انقلاب ماندگار شد | ملت با وجود مشکلات در حفظ نظام تردید نمی کند

عضو جامعه مدرسین گفت: مردم آگاه با همه مشکلات و با همه ناراحتی هایی که از برخی مسؤولان دارند اما نسبت به اساس نظام و حفظ انقلاب ذره ای تردید نمی کنند.
آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی

آیت الله محمدجواد فاضل لنکرانی عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با تقدیر از حماسه آفرینی ملت بزرگ ایران در راهپیمایی 22 بهمن گفت: خدا را شاکر هستیم که امروز یک تاریخی و یک راهپیمایی به یاد ماندنی در تاریخ انقلاب ثبت شد.

وی افزود: وقتی که انسان چهره های مردم عزیز را در راهپیمایی مشاهده می کرد چهره ها بسیار مصمم تر، قاطع تر و امیدوارتر از گذشته بود یعنی حضور مردم در این راهپیمایی توأم باآگاهی و احساس وظیفه شرعی و انقلابی بود.

رییس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) با بیان این که شکوه راهپیمایی 22 بهمن امسال با سال های گذشته تفاوت داشت، اظهار کرد: مردم هرچه ببینند دشمنان دندان های خود را برای از بین بردن انقلاب تیزتر می کنند، مردم در ادامه راه امام و حراست از انقلاب مصمم تر و قاطع تر می شوند.

وی ادامه داد: همانگونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند ما می توانیم مردم را در راهپیمایی ها ببینیم، نهاد اصلی ملت که در حفظ و استمرار نظام مؤثر هستند در راهپیمایی ها تجلی پیدا می کنند، خدا را شکر می کنیم مردم آگاه با همه مشکلات و با همه ناراحتی هایی که از برخی مسؤولان دارند اما نسبت به اساس نظام و حفظ انقلاب ذره ای تردید نمی کنند.

آیت الله فاضل لنکرانی ابراز داشت: دشمن بداند که تا این مردم هستند انقلاب باقی خواهد ماند و تا این ملت با این آگاهی و هوشیاری و قاطعیت در صحنه حضور دارد دشمن نمی تواند کاری کند، به نظر بنده خود دشمن به همین نتیجه رسیده اما تیری را در تاریکی رها می کند تا  با حرکت های  مذبوحانه بر افراد ضعیف و کسانی که پایبند به مسائل دینی و انقلابی نیستند اثر داشته باشد، این راهپیمایی کسانی که ممکن بود در آن ها خللی به وجود آید را اصلاح می کند.

وی با اشاره به پیام حضور مردم برای مسؤولان عنوان کرد: این حضور پرشور این پیام را برای مسؤولان دارد که ملت پای انقلاب خود ایستاده اند از این رو وظیفه مسؤولان و خدمتگزاران به نظام سنگین تر می شود.

استاد درس خارج حوزه علمیه قم خاطرنشان کرد: پیام حضور مردم برای دشمنان این است که بی خود تلاش نکنند و به دنبال کارهای دنیا طلبی خود باشند و فکر نکنند که ملت ایران دست از انقلاب بر می دارد و به زمان طاغوت عقب گرد می کنند امیدواریم که این انقلاب برای همیشه باقی بماند./1323/

ارسال نظرات